سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رژیما | مجله رژیم درمانی و لاغری

صفحه خانگی پارسی یار درباره

پنیر گودا چه پنیری است؟

پنیر گودا با داشتن ترکیبی مناسب از پنیر طبیعی و تازه، کره و ترکیب‌های غذایی دیگر، مزه و طعم ویژه‌ای به غذا به ویژه ساندویچ‌ها می‌بخشد. این طعم خوب به همراه قابلیت مناسب ذوب‌شوندگی و سهولت کاربرد پنیر گودا از یک طرف و تنوع فوق‌العاده و کیفیت بالای محصول، می تواند تجربه‌ای دلنشین از آشپزی به همراه داشته باشد. در تولید پنیر گودا، اضافه شدن مرحله پروسس در تولید محصول، قابلیت پخش‌پذیری و ذوب‌شدگی ویژه‌ای به این محصول در مقایسه با پنیرهای طبیعی بخشیده است. همچنین طعم دلنشین‌تر و خوشمزه‌تر پنیر گودا کاله به این علت است که بیش از 30 درصد از پنیرهای طبیعی در تولید آن استفاده شده است. به همین دلیل این محصول دارای طعم و خواص پنیرهای طبیعی است که در محصولات مشابه دیگر وجود ندارد.

ارزش غذایی پنیر:

1. پروتئین:

پنیر نیز همانند شیر، منبع خوبی از پروتیین است. پروتیین موجود در پنیر از پروتیین شیر به نام کازیین می آید. در نتیجه شامل آمینو اسیدهای ضروری و قابل هضم است. هم چنین پروتیین برای سلامتی در ترویج فشار خون پایین، افزایش مواد معدنی و همچنین منبع خوب انرژی مفید است.

2. کربوهیدرات پنیر:

در واقع پنیر شامل مقدار کمی کربوهیدرات است، اما مقدار آن بسته به نوع پنیر است. در حقیقت میانگین پنیر شامل 1، 3 گرم کربوهیدرات در هر 100 گرم است. در همین حال، اکثر پنیرها حاوی کربوهیدرات هستند که لاکتوز یا شکر شیر است. با این وجود، در طول فرآیند انعقاد خون و تولید آن، لاکتوز به گلوکز و گالاکتوز تجزیه می شود. علاوه بر این، کربوهیدرات به عنوان سوخت بدن برای تولید انرژی روزانه استفاده می کند.

3. چربی های پنیر :

به نظر می رسد که غذاهای غنی از چربی مثل پنیر برای بدن خوب نیست، اما در واقع پنیر بسیار سالم است. در همین حال پنیر شامل چربی های اشباع شده است، مواد غذایی که انرژی بیشتری به ما می دهند. محتویات آن حدود 70 درصد یا 33 گرم در هر 100 گرم پنیر است. همچنین. پنیر شامل چربی های ترانس داری است که واکسسین اسید و لینولیک کانجاکتد هستند. به هر حال، این چربی ترانس دار برای مصرف بدن به مقدار معقول خوب است.

4. ویتامین ها و مواد معدنی پنیر:

در حقیقت پنیر منبع خوبی از ویتامین و مواد معدنی مانند شیر است.در همین حال، یک لیوان شیر، یک تکه پنیر را تولید می کند. بنابراین، ویتامین ها و مواد معدنی اش به اندازه شیر است.

5. ویتامین A پنیر:

پنیر غنی از ویتامین A است. ویتامین A برای سلامتی چشم ها، آسیب های پوستی، و عفونت تنفسی خوب است.