سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رژیما | مجله رژیم درمانی و لاغری

صفحه خانگی پارسی یار درباره

زودتر برای تناسب اندام عید آماده شوید


ورزش کردن

ورزش کردن از ارزان ترین راه ها است. این روش معمولا اولین روشی است که بسیاری برای دستیابی به وزن ایده آل خود به آن روی می آورند. اما این امر به راحتی انجام نمی شود. از طرفی هر ورزشی هم برای کاهش وزن مناسب نیست. در ادامه به بررسی ورزش هایی می پردازیم که باعث کاهش وزن می شوند.

رژیم درمانی

یکی از راه مرسوم کاهش وزن این روزها رژیم درمانی است. بسیاری می پندارند با استناد به وب سایت ها و با عمل به برنامه های غذایی که در آنها موجود است می توانند به وزن ایده آل خود برسند. این تفکرات کاملا غلط است. اگر برای رسیدن به وزن ایده آل قصد دارید از رژیم های کاهش وزن استفاده کنید؛ بهترین کار این است که به یک متخصص مراجعه کنید و از روش هایی که در بسیاری از وب سایت ها دیده می شود بسنده نکنید.

 بسیاری از روش هایی که توسط افراد غیر متخصص ارائه می شود بیشتر به افزایش وزن می انجامد تا به کاهش وزن و بسیاری از آنها هم برای سلامتی مضر هستند و عوارض خطرناکی دارند.

افراد مختلف برای کاهش وزن به رژیم های کاهش وزن متفاوتی نیاز دارند و یک نسخه برای همه افراد کاربرد ندارد زیرا هر فردی ویژگی های بدنی و رفتاری مخصوص به خود را دارد و یک نوع رژیم کاهش وزن برای همه پاسخگو نیست. همانطور که گفته شد برای نتیجه گرفتن از یک رژیم کاهش وزن بهتر است آن را از یک متخصص مجرب تهیه نمایید.

دستگاه های لاغری

دستگاه های لاغری و تغییر سبک زندگی است دستگاه های لاغری امروزه گسترش زیادی دارند و استفاده از آنها امید را برای کسانی که داشتن وزن ایده آل و اندام دلخواه آرزوست، زنده نگه داشته است. این دستگاه های با روش های غیر تهاجمی به شکستن سلول های چربی اقدام می کند. منظور از روش غیر تهاجمی، بدون عمل جراحی یا وارد کردن وسیله ای به بدن برای لاغری است. این دستگاه ها برای شکستن سلول های چربی از پرتو های فراصوت استفاده می کنند و کاهش وزن زمانی صورت می گیرد که بدن این سلول های شکسته را زائد می پندارد و به خارج کردن آنها از بدن اقدام می کند.

تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر آسیب به اندام های داخلی بدن توسط استفاده از این دستگاه ها نشده است. همانطور که گفت شد این دستگاه ها به روش غیر تهاجمی اقدام به کاهش وزن می کنند. البته لازم به ذکر است این دستگاه بیشتر به منظور لاغری موضعی مورد استفاده قرار می گیرند و برای افرادی که چاقی مفرط دارند راه مناسبی نیست.

افرادی که چاقی مفرط دارند بهتر است به متخصص تغذیه مراجعه کنند تا برنامه مدونی برای آنها برای رسیدن به وزن مناسب گذاشته شود.