سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رژیما | مجله رژیم درمانی و لاغری

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بارداری برای خانم ها و شرایط کار

بارداری

 



بارداری تبعیض و شرایط کار
قانون منع بارداری  تبعیض بر اساس بارداری را ممنوع می کند ، زمانی که آن را به هر جنبه ای از اشتغال ، از جمله استخدام ، شلیک ، پرداخت ، تکالیف شغلی ، تبلیغات ، آموزش ، مزایای جنبی ، مانند ترک و بیمه درمانی ، و هر اصطلاح یا شرایط اشتغال.

تبعیض موقت بارداری
اگر یک زن به طور موقت قادر به انجام کار خود را به دلیل یک وضعیت پزشکی مربوط به بارداری و یا زایمان ، کارفرما و یا دیگر نهاد تحت پوشش باید او را در همان راه درمان آن را به عنوان درمان هر کارمند به طور موقت دیگر غیر فعال است. به عنوان مثال ، کارفرما ممکن است مجبور به ارائه وظیفه نور ، تکالیف جایگزین ، مرخصی معلولیت ، و یا مرخصی بدون مزد به کارکنان باردار اگر آن را برای دیگر کارکنان به طور موقت غیر فعال است.

علاوه بر این ، اختلالات ناشی از بارداری (به عنوان مثال ، دیابت بارداری یا پره اکلامپسی ، وضعیتی که توسط پرفشاری خون ناشی از بارداری و پروتئین در ادرار مشخص می شود) ممکن است تحت قانون معلولیت .  یک کارفرما ممکن است مجبور به ارائه یک مسکن معقول (مانند ترک و یا اصلاحات است که یک کارمند را قادر به انجام کار خود را) برای معلولیت مربوط به بارداری ، مشکلات غیر ضروری (مشکل قابل توجه و یا هزینه).  قانون اصلاحات باعث می شود آن را بسیار آسان تر نشان می دهد که یک وضعیت پزشکی معلولیت تحت پوشش است.


بارداری تبعیض و آزار و اذیت
آزار و اذیت یک زن به دلیل بارداری ، زایمان یا وضعیت پزشکی مربوط به بارداری یا زایمان غیرقانونی است. آزار و اذیت غیر قانونی است زمانی که آن را بسیار مکرر و یا شدید است که آن را ایجاد یک محیط کاری خصمانه یا توهین آمیز و یا زمانی که آن را در یک تصمیم نامطلوب اشتغال مانند قربانی اخراج و یا نتایج. می تواند سرپرست قربانی ، سرپرست در یک منطقه دیگر ، یک همکار یا کسی باشد که کارمند کارفرما نیست ، مانند مشتری یا مشتری است.

 

بارداری ، زایمان و مرخصی والدین

یک کارفرما است که اجازه می دهد تا کارکنان به طور موقت غیر فعال را به ترک و یا ترک بدون پرداخت ، باید یک کارمند است که به طور موقت به دلیل حاملگی غیر فعال برای انجام همان اجازه می دهد.

کارفرما ممکن است تنها از شرایط مربوط به بارداری برای روش های خاص برای تعیین توانایی کارکنان به کار نمی کند. با این حال ، اگر یک کارفرما نیاز به کارکنان خود را به ارائه بیانیه دکتر در مورد رژیم لاغری سریع بعد از بارداری توانایی خود را به کار قبل از اعطای ترک و یا پرداخت مزایای بیمار ، کارفرما ممکن است کارکنان تحت تاثیر شرایط مربوط به بارداری برای ارائه چنین اظهارات نیاز دارند.

علاوه بر این ، زیر خانواده و قانون پزشکی مرخصی  ، یک پدر و مادر جدید (از جمله پرورش و پدر و مادر خوانده) ممکن است واجد شرایط برای 12 هفته مرخصی (پرداخت نشده و یا پرداخت می شود اگر کارمند به دست آورده و یا تعلق آن) که ممکن است برای مراقبت از کودک جدید استفاده می شود. برای واجد شرایط بودن ، کارمند باید به مدت 12 ماه قبل از اخذ مرخصی کار کرده و کارفرما باید تعداد مشخصی از کارکنان را داشته باشد.


بارداری و قوانین محل کار
کارکنان باردار ممکن است حقوق بیشتری را در زیر خانواده و قانون مرخصی پزشکی داشته باشند که توسط وزارت کار ایالات متحده اجرا می شود.  مادران شیرده نیز ممکن است حق بیان شیر در محل کار تحت ارائه استانداردهای کار عادلانه عمل اجرا شده توسط وزارت دستمزد و بخش ساعت کار شود.